Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

Act with an attitude of gratitude!

Sitat frå dagens te-pose!
Eg likar godt te frå yogi
dei har mange spanande smakar som skal gjere godt for kropp og sjel.
på kvar lappe står nokre visdomsord som til dømes denne

 
Eg har sett ei stund etter te-pose-fat.
eg synes det er så lite lekkert å legge brukte teposar på bordet,
og om ein legg den på tefatet så blir koppen våt under og det dryp av den når ein drikk.
Så når eg såg desse fargerike og fine Origo eggeglasa frå iittala syntes eg dei passa perfekt som tepose fat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...