Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

Året som gjekk...

vist eg skal sei berre eit stikkord for 2010 så må det bli
kJÆrLeik !

2010 for meg var: nordsjømann og forsinka helikopter, slutt på permisjonstid, overaskelses-bursdags-feiring, truloving, brudekjoleprøving, skiturar, 1-åring, hytteturar, slalom, mislykka barnehagestart, kald sommar, nydelig lite tantebarn, skulejente, vigsle, utdrikkningslag, bryllaupsforberedelsar, bergen-hirtshals-hamburg-paris-loire dalen, slottsferie,seremoni og bryllaupsfeiring, loiredalen-disneyland-hamburg-kiel-oslo-heim, tidleg vinter, store avgjersle, heimejul, spysjuke, nyttårsfeiring med mine nermaste!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...