Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

Ta hank, legga hank, strikka hank och maska

 Dette er ein strikkemetode eg har lært av Besto.
Metoden har vist ikkje navn så vidt eg veit,
så den vert kalla måten ein strikkar på
nemleg; ta hank, legga hank, strikka hank och maska.
 Strikket blir veldig luftig men samtidig varmt og godt.
Eg har strikka meg eit trekanta sjal i Sandnes Mini Palett,
 og hekla ei bord rundt kanten.
Eg er ikkje heilt fornøgd med korleis fargeskifta vart,
men det varmar iallefall godt.

6 kommentarer:

  1. Anonym8.2.11

    Oi, det var veldig fint! har aldri sett sånn strikking før. Stilig med blåfargar, det ser ut som bølger :)

    Går det an å forklare korleis du gjer det? (Utover namnet på strikkemetoden...)

    -Signe

    SvarSlett
  2. Eg har ei oppskrift, om du vil kan eg sende deg den på mail. Det er ikkje så vanskelig, men lettare når ein får det vist :)

    SvarSlett
  3. Ja, det hadde vore veldig snilt av deg :)

    signe.sandvik@gmail.com

    SvarSlett
  4. Anonym8.2.11

    Hei Karna kjempe fint strikk,
    Eldbjørg

    SvarSlett
  5. Synes det var nydelige fargeskifte eg! Veldig fint. Tenke besto e stolt øve deg :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for det!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...