Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

Sommar på jorda I

Denne månadens utfordring på NIB er "sommar på jorda"

Sist veke fekk me endelig kjøpt oss utemøblar, det har me lengta etter.
Så sant været tillet det sit me ute til måltida, og når freden har senka seg om kvelden

Dette er frukost-kroken vår, den andre uteplassen skal eg vise litt seinare.
Dei dagane sola er framme er det lunt og fint her i frukostkroken i morgontimane
Ein kabeltrommel gjer nytten som bord.
Planen er å beise den når bare sola får tørka den litt.


Regntunge møblar kan vere fint det og :)
sommar for meg er iallefall markblomar




Nyt sommaren! Både med og utan regn! :)



1 kommentar:

  1. Blomster man har plukket selv, eller fått fra et stolt barn er de vakreste :) Så koselig at dere spiser ute om sommeren! Det håper jeg vi kan gjøre også snart - men nå er uteplassen vår brukt som verksted :/

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...