Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

spisestue-drømmer

Eg sit å drøymer om korleis kjøkkenet i nye-huset skal sjå ut

Eg likar igrunn ikkje kjøkkenstolar
synes det blir ubehagelig å sitte lenge på ein kjøkkenstol
Rivièra Maison
Rivièra Maison

Men kanskje om eg får meg ein ørelapp-kjøkkenstol

Eller ein spisebord-sofa

ygg & lyng


Muligens ikkje dei mest praktiske møblane å ha 
ved spisebordet med ungar i hus
men dei kan jo få kvar sin
bjørkestubb å søle på ;)

ygg & lyng
klikk på bildeteksten for å kome til nettsidene bileta er lånt frå


3 kommentarer:

  1. Ååå så mye fint å velge mellom... men ikke alltid like praktisk ;) Ha en fin søndag. -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  2. Jeg elsker de møblene du viser :-) Så nne stoler skulle jeg gjerne hatt

    Ønsker deg en fin søndag :-) Anita

    SvarSlett
  3. Lar meg henført av de vakre bildene dine og drømmer jeg også;)
    Toveklem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...