Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

Inspirasjon

Ein gong innimellom
Når eg har tid 
tar eg meg gjerne ein tur inne eller ute med kameraet 
berre for å øve meg på å ta bilder
prøve meg litt fram med lys og funksjonar
litt etter litt trur eg at eg lærer noko.


Og så får eg litt lyst å lage ein bildevegg
i gangen kanskje...
Ikkje det at eg har tatt så mange fantastiske blikskudd...
men saman kan alle dei kvardagslege tinga
bli ein ganske fin og inspirerande vegg
trur eg

I mellomtida får eg nøye meg 
med å vise litt bilder på denne veggen min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...