Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

litt vår

I dag er det mildt ute, all snøen er reist
og sjølv om det enda ligg litt is på vatnet her
 er det (nesten) litt vår i lufta.
Eg har fått rydda stova
 og lagt på den nye løparen vår

Sommarfuglar synest eg er så fint.
Sist helg var eg innom Snoperiet for å 
bruke gåvekortet me fekk av mi gode venninne til bryllaupet vårt
Og der fann eg denne lyse, fine løparen 
med sommarfuglar på, frå Lene Bjerre.

Kanskje den er litt vel sommarsleg i februar
men kva gjer ein ikkje for litt vårstemning :)
God Helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...