Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

DIY - ny spisestove

Eg har eit prosjekt på gang som skulle vise seg å ta litt lenger tid en eg rekna med.
Me har kjøpt spisebord og stolar på den lokale bruktbutikken.
Trekket på stolane er tynnslitt og putene ganske so harde.
Så eg handla stoff og polstring og tok fatt på jobben
og så vart den eine stolen ståande slik i vekesvis
Med nytt trekk på puta, og det gamle rygg-trekket hegande halvegs fast i ryggen.
Men no har mannen handla stiftar til pistolen til meg.
Så då skal forhåpentligvis resten bli ferdig i ein fei


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...