Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

sweet dreams

Litt bilder frå soverommet vårt

i gamehuset hadde me mini-walk-in-closet, men eg fann då ut at det ikkje egna seg for meg.
for det første har klena i mine hyller ein tendens til å bli ganske hulter til bulter etterkvart
og så vart det så mykje støv der inne, spesielt kle som ikkje vart brukt så ofte var dekka med eit tynt støvlag. Ikkje så veldig stas  å dra fram finkjolen full i støv... 
så no er eg veldig glad for store gode garderobeskap med dørar som skjuler klena.
to av skåpa har spegldørar (som de ser  blir dei fulle av fingermerker som eg ikkje bryr meg med å vaske for ofte ;)
frå soverommet har me dør direkte inn på badet
kista skjuler baggar og tursekkar
to kjøkkenstenger frå IKEA og ein gammal stol fungerer som mellomstasjon for kle. 

Edit:
rekk ikkje å ta nye bilder til månadens utfordring på NIB så eg bidrar med dette inlegget



4 kommentarer:

  1. Det er så gøy å sjå at dei gamle møblene får eit nytt liv i eit heilt nytt hus :-)
    Kjempe fint soverom! Du er flik :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for da Anna :)

      Slett
  2. Vakkert soverom med praktiske løsninger! :D

    Ps! Det blir mye lettere å kommentere her om du kan ta bort "ordbekreftelsen" inne på innstillingene dine. Nå må vi som kommenterer skrive inn snirklete bokstaver og tall for å bli "godkjent" :)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! og takk for tips om snirklete kommentering, trur eg har fiksa det no :-)

      Slett

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...