Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

Endeleg helg igjen!

Dagane fyk avgarde. Det er mykje som skal gjerast og eg har byrja å jobbe litt utanom garden igjen :) På veg heim i dag handla eg plenfrø, og grønsaksfrø til kjøkkenhagen. Og litt blomar til å pynte i potter med. Eg har ikkje hatt grønsakshage før, så då er det fint å ha ei mamma å ringe til når frøken ubesluttsom har 7 ulike sortar erter å velge mellom :-) trudde det var sukkerert og vanleg ert eg, men det var både lange og korte versjonar av sukker- og salat-erter og to andre som sikkert er dei "vanlege". Eg enda opp med sukkeret og salatert. Igrun så er det bare på nåde at eg får ha grønsakshage. Eldstemann på 4 år meinar nemleg at det er hans prosjekt, eg kan få hjelpe han litt, og så kan eg få ei lita stripe på kanten som er berre mi :)

Ellers har eg omsider komt meg på instagram. Tenkte igrunn at eg skulle la vere med det, følte ikkje at eg tengte fleir ting på nett som eg "bare nett må sjekka". Men no e eg alså der, og eg lika da:-) legg gjerne igjen insta-nicket ditt om du vil ha meg som følger :-)
fin fredag! No skal eg rydde planter ut av bilen og nyte fredagskvelden!

3 kommentarer:

  1. Så deilig med egen kjøkkenhage - masse lykke til og kos deg med den:)
    Hadde akkurat samme tankene som deg rundt Instagram - men ble nylig med der jeg også. Mitt navn på Instagram er dragonwaagan:)

    Ha en deilig helg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. Så morsomt og tilfeldig :)
    Har nettopp selv startet min første grønnsaks-urtehage...foreløbig bare rabarbra og gressløk men jeg har store planer.Ungene her i huset elsker sukkererter...kanskje jeg skulle prøve det også.Skjønner det blir et styr å velge...de mødrene våre er gode å ha til så mangt du ;) !!!!
    Insta'n har jeg også holdt meg unna,men merker presset.Det blir nok på meg også!Huff...hva gjorde vel man før uten data og mobil,Hihi ;)
    God helg!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Så gøy med grønnsakshage! Vi har prøvd oss med å så sukkererter og jordbær i krukker i år.
    Spennende å følge med på det en har sådd selv:-)

    Lykke til med grønnsakshagen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...