Velkommen skal du vera, legg igjen eit spor så finn eg vegen inn til deg!

kortreist og økologisk

Eg har hausta den første salaten frå kjøkkenhagen vår! Så gøy at me fekk det til.
Me planta mange ulike salatsortar og alle spirer og gror :-) eg veit ikkje kva alle sortane heiter men det er vel ikkje så nøye så lenge det smakar godt, og det gjer det! 


[her er grønn salat med tomater, sesamfrø og cashewnøtter]
[og potetsalat med salat, pesto, soltørka tomater og fetaost]

Så no kryssar eg fingrane for at alle solene på langtidsvarselet kjem som lova, så me får grille og ete ute i dei nye hagemøblane våre.

6 kommentarer:

  1. Så flott salat du har dyrket!!
    Det smaker så utrolig mye bedre det man dyrker selv:)
    Deilige salater du har laget!!
    Krysser fingrene for at dere får mye fint vær nå!!:)
    Sommerklem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Hei! Så fin blogg du har!!! La meg til som følger her jeg...håper det er i orden..?

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  3. Hei Anne :-) tusen takk for det! Så kjekt at du vil følge bloggen min!

    SvarSlett
  4. Namm... Da såg godt ut :-)

    SvarSlett
  5. Det må bare å nytes! :) Salat som man henter frisk fra egen hage er noe ganske annet enn den som ligger innpakket i plast. Både tilfredsstillende å se på, plukke og servere.
    Mmmm...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sant! :-) heilt noko anna en det ein får i butikkane.

      Slett

Tusen takk for at du legg igjen nokre ord til meg :) eg måtte dessverre stenge for anonyme komentarar då det kom mykje spam-komentarar.
Nyt dagen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...